צפו: תרגיל פתע של סוללת MLRS

לוחמי סוללה ב' מגדוד "הרעם" הוקפצו לאימון ירי מיוחד בו נדרשו לפגוע במטרה "עוינת" במרחק של עשרות קילומטר. "רקטת הרומח היא מדויקת וקטלנית ותהיה חלק מיכולות צה"ל בלחימה בשעת אמת", אמר המג"ד סא"ל אור לוי. "הסוללה הוכיחה כי היא נכונה לכל משימה, בכל מקום ובכל זמן"

מאת מערכת תמיד תותחן     2018/12/05 - 12:20:05

בחטיבת האש 282, תחתיה נמצא מערך משגרי ה-MLRS יודעים שהסוד להצלחה במערכה הבאה לא טמון רק באיכות הנשק שנמצא בידיהם, אלא בעיקר במקצועיות האנשים שמפעילים אותו.
במטרה לבחון את יכולותיהם של אנשי המערך, במהלך השבוע שעבר הוקפצו במפתיע לוחמי סוללה ב’ מגדוד “הרעם” 334, לתרגיל ירי מיוחד בצאלים, במהלכו הם נדרשו לפגוע ישירות במבנה שניצב עשרות קילומטרים מהם.
הלוחמים, שעשו את דרכם לבסיס צאלים מרמת הגולן שם מתרכז בימים אלה אימון החורף של הגדוד, הגיעו לנקודת האימון, תפעלו את המערכות היטב ובצעו את המשימה שהוטלה עליהם בהצלחה יתרה.
מערכת הרומח מסוגלת לשגר עשרות רקטות מתקדמות ומדויקות למרחק של עשרות קילומטרים, כל זה בדקה אחת בלבד, ובכך לשתק כמעט לגמרי את יעדי האויב.
“ביצענו תרגיל סוללתי מאתגר אשר היווה נדבך נוסף במוכנות הגדוד לניצחון במלחמה”, מדגיש סא”ל אור לוי, מפקד גדוד 334. “הלוחמים והלוחמות הפגינו יכולת מקצועית גבוהה ורוח לחימה איתנה. רקטת הרומח היא מדויקת וקטלנית ותהיה חלק מיכולות צה”ל בלחימה בשעת אמת. הסוללה הוכיחה כי היא נכונה לכל משימה, בכל מקום ובכל זמן”.
לצפייה בתרגיל
פרסום ראשון: מיכאל אוריה, אתר צה”ל